Geplaatst: 01-12-2008 13:05
Bij deze auto brak de distibutieriem bij een snelheid van ongeveer 65 km/h ,16 kleppen krom. Na cilinderkop revisie (bij een gespecialiseerd bedrijf ) verbruikt deze auto veel olie, ongeveer 1 liter op 300 km. Heeft iemand enig idee hoe dit kan.