Hoog olieverbruik na breken distributieriem

6 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6 16 V
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

autobedrijfmatena

Lid sinds: 31-03-2008

Bijdragen: 116

Geplaatst: 01-12-2008 13:05

Bij deze auto brak de distibutieriem  bij een snelheid van ongeveer 65 km/h ,16 kleppen krom. Na cilinderkop revisie (bij een gespecialiseerd bedrijf ) verbruikt deze auto veel olie, ongeveer 1 liter op 300 km. Heeft iemand enig idee hoe dit kan.