Mazda 323 f 1.5 ontsteking vaak kapot

2 reacties

Merk
Mazda
Model
323
Type
Onderwerp
Motorcode
1500
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-06-2010 11:52

[157513]Hallo

heb hier een mazda staan, waarvan om de paar maand de ontsteking kapot gaat.

Vervang elke keer de complete onstekingsklos door een revisie exemplaar, incl nieuwe kabels,verdelerkap en bougies.

Verschillende merken bougies geprobeerd....o.a. NGK/bosch.

Zit er ergens een probleem in deze auto, of hebben we telkens pech?

GR berry