Geplaatst: 18-06-2010 11:52
[157513]Hallo
heb hier een mazda staan, waarvan om de paar maand de ontsteking kapot gaat.
Vervang elke keer de complete onstekingsklos door een revisie exemplaar, incl nieuwe kabels,verdelerkap en bougies.
Verschillende merken bougies geprobeerd....o.a. NGK/bosch.
Zit er ergens een probleem in deze auto, of hebben we telkens pech?
GR berry