Geplaatst: 19-06-2010 14:33
[157596]Bij deze wagen heeft men de motor gestart terwijl de cyclus van het plooidak niet voltooid was, sindsdien kan de kap niet meer
geopend of gesloten worden via het hydraulic systeem.
Manueel ka ze worden gesloten maar niet vergrendeld, waardoor de zoemer continu blijft signaal geven dat de koffer niet dicht is.
Ik kan de pomp aansturen via de centrale knop maar er wordt niets aangestuurd.
Ik heb alle sensoren gecheckt op hun werking , die zijn OK.
Heeft iemand hier meer ervaring mee, of kan er mij iemand verder helpen?