Geplaatst: 23-06-2010 15:04
[157831]Hallo allemaal,
Ik ga vrijdag een waterpomp vervangen van een t5 met automaat. (koelvloeistof komt in de motor bij de olie). Kan iemand tips geven wat ik verwachten kan en hoeveel tijd ik kwijt ben. Ik heb wel de speciale trekker om de pomp te verwijderen.
Groeten,
Dick