2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-11-2009 1:30
[140561]motor trekt die meer sinds hij in een file heeft gestaan.
motormanagement lampje brand met stationairloop en op toeren niet
heb reeds de egr klep schoon gemaakt en ook het inlaatspruitstuk. (was echt goed smerig).