Geplaatst: 21-06-2010 12:07
[157694]hallo heren,
kan iemand van jullie mij helpen hoe ik een handzender van een primastar kan inleren?
ik heb nl.volgens de handleiding gehandeld en dat werkt niet.
eerst werkte 1 sleutel wel en na de procedure met de open en sluit knop naast de plafondschakelaar doen ze het geen van beide meer......
graag hoor ik van jullie