Esp Peugeot 207

4 reacties

Merk
Peugeot
Model
207
Type
Onderwerp
Motorcode
HDI
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-11-2009 12:14

[140415]Bij een Peugeot 207 HDI van 2007 blijft het lichtje van de ESP continue branden. Storing uitgelezen: remdruksensor (in ESP blok ??) defect. (continue onderbreking of massasluiting ) Heeft er iemand een elektrisch schema hierover, dan kan ik alsnog de bedrading controleren. Dealer zegt dat de ganse module moet vervangen worden.