Geplaatst: 01-11-2009 12:14
[140415]Bij een Peugeot 207 HDI van 2007 blijft het lichtje van de ESP continue branden. Storing uitgelezen: remdruksensor (in ESP blok ??) defect. (continue onderbreking of massasluiting ) Heeft er iemand een elektrisch schema hierover, dan kan ik alsnog de bedrading controleren. Dealer zegt dat de ganse module moet vervangen worden.