Geplaatst: 18-03-2008 17:55
Ik heb een MAN bj 95 14.995 vrachtwagen .
bij het optrekken is i lui 5 en 6 gaat wel maar in de 7 duurt het lang voor dat je naar de 8 kan als i eenmaal op 80 is dan gaat i ook zo naar de 90 ,95 .
wie weet wat
Mvg Derwin Nijboer