Geplaatst: 22-03-2008 17:43
Hallo,
onlangs zijn de bekende ringetjes van het hevelaarasje vervangen bij mij lucaspomp. De lekkage is opgelost echter trekt hij nu voor geen meter meer. Na een snelle diagnose blijkt de pomp bij gasgeven de eerste centimeter niet te reageren. Wat kan hier zijn fout gegaan? Misschien het asje verkeerd gemonteerd?
Groetjes, Dennis.