Geplaatst: 07-02-2008 21:29
hallo,
ik heb een renault megane van1999 een 1.4 16v die op 3 cilinders loopt , hij ploft in de uitlaat. de bobines zijn allemaal goed. als ik de injectoren een voor een los haal dan reageerd cilinder een niet de rest wel, maar na het vervangen van de injector nog steeds hetzelfde. compressie test is goed, ook is auto uit gelezen geen gemiste verbranding. ik vermoed een klep die lek is ondangs de goede compressie resultaat??