Geplaatst: 07-11-2009 16:58
[140855]Foutcode P1191 (bekende foutcode bij deze wagens) BD.Oplossing toegepast, Hd-Pomp opbrengst te laag, HD-pomp vernieuwd.
probleem kwam terug drukregelaar vernieuwd, en brandstofpomp in de tank is al vernieuwd, fout blijft terugkomen.
De auto gaat dan inhouden (valt niet stil.)
Iemand nog een suggestie?