Geplaatst: 11-11-2009 23:17
[141205]hallo beste mensen
heb in een vectra een orginele opel radio met wisselaar gebouwd
stekker voor wisselaar lag achter het dachbord kastje.
gewoon aangesloten lampje brand
radio doet het maar wisselaar niet moet deze ingelezen worden ofzo
de radio en wisselaar komen uit een astra
mvg pim