Geplaatst: 12-11-2009 18:45
[141257]Hallo,
mijn mercedes
schakelt wel maar zodra je stevig gaat optrekken. dan schakelt hij wel op maar zodra hij in die versnelling zit weet hij niet wat hij doen moet en valt terug in de vorige versnelling.
maar trek je rustig op dan schakeld hij wel goed.
zodra je gas blijft houden met stevig optrekken gaat hij in de noodloop. en rijd dan 45km/h
ik heb de bak caterpan er onder vandaan gehad en nieuw filter + olie en het hydroblok vervangen/ nagekeken. en ben geen slijpsel en alluminium tegen gekomen
bak ziet er nog als nieuw uit. auto heeft 220.000 km gelopen
wie weet de oplossing van dit probleem?
ps het is een 5-bak automaat.
Gr, wander