schakelt wel op maar valt terug in vorige versnelling

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
e290 td w210
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-11-2009 18:45

[141257]Hallo,

mijn mercedes

schakelt wel maar zodra je stevig gaat optrekken. dan schakelt hij wel op maar zodra hij in die versnelling zit weet hij niet wat hij doen moet en valt terug in de vorige versnelling.

maar trek je rustig op dan schakeld hij wel goed.

zodra je gas blijft houden met stevig optrekken gaat hij in de noodloop. en rijd dan 45km/h

ik heb de bak caterpan er onder vandaan gehad en nieuw filter + olie en het hydroblok vervangen/ nagekeken. en ben geen slijpsel en alluminium tegen gekomen

bak ziet er nog als nieuw uit. auto heeft 220.000 km gelopen

wie weet de oplossing van dit probleem?

ps het is een 5-bak automaat.

Gr, wander