Geplaatst: 12-11-2009 18:51
[141259]hallo. door inruil verkregen een 106.
Als ik de auto aan sleep loopt deze meteen. Met de startmotor doet die niets, draait wel goed rond maar slaat niet aan. Als ik de auto dus aan sleep dan doet die het wel, naar even rond te zijn gereden de motor uit gezet. En meteen weer aan gezet en hij liep. Later die dag wil ik hem weer starten. Sloeg de motor niet aan. De start motor draai wel goed rond.
gr