Geplaatst: 12-11-2009 19:09
[141261]geachte colega's
ik weet dat deze vraag niet echt over auto's gaat maar hoop toch voldoende antwoord te kunnen krijgen
Ik heb eens een vraagje voor mensen die veel aan volkswagen en audi werken en daardoor een onderdelen cd rom aangeschaft hebben van etka.
Overlaast hebben we zo'n onderdelen cd aangekocht op martplaats.nl van het type etka 7.2 en die van de site tecarforum moet komen.
Nu als we die cd rom willen instaleren gaat dat wel maar als hij volledig geinstaleerd is en we willen het etka programma openen dan krijgen we voor durend foutmeldingen en krijgen die zeer moeilijk weg, eenmaal weg en wil het etka programma eindelijk openen dan schakelt hij de computer gewoon uit.
Als ik het probleem aan de verkoper voorlegt dan zegt hij dat hij meer dan voldoende cd rom's ervan verkocht heeft en eigenlijk geen enkel problemen ondervind en allemaal tevreden zijn m.a.w dat het probleem bij mij ligt.
Nu is men vraag zijn er nog colega's die zo'n cd rom aangekocht hebben en de zelfde problemen ondervinden?
alvast bedankt