3 reacties
Lid sinds: 01-04-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 01-04-2008 12:37
Tijdens het rijden gaat het gele lampje van motormanagement branden en stottert de auto. Wat kan dit zijn en kan dit kwaad? Is nu 1x gebeurd.