Geplaatst: 13-11-2009 22:00
[141363]Citroën Zx
Bouwjaar: 1982
Brandstof: benzine
Motor: 2016v Hallo luitjes heb hier een zx 2016v staan eigen project.Ik heb de indruk dat de wagen bij het optrekken wilt inhouden en niet vanaf het eerste moment het gas er volledig opgeeft.bij 4500 a5000 toeren krijgt hij zijn 2de adem en gaat hij vol door.Voor de restauratie heb ik hem laten uitlezen en was de electroklep van de lage toerentallen defect, gemaakt en het was beter benzinefilter zat ook dicht allemaal verbetering van het trekvermogen.moet wel zeggen dat er de laaste jaren nooit met het vermogen gereden geweest is en dat ik hem de laatste tijd veel heb moeten starten en nooit niet heb laten warmdraaien dus vervuiling.maarblijf er bij dat dit niet normaal is.Het lampje van de motorstoring gaat ook niet branden.Hoop dat mij iemand kan verderhelpen met nieuwe ideeen tis wel geen recent auto maar sta altijd open voor wat bij te leren grtz