Geplaatst: 15-05-2009 8:09
de cd`s zijn gemaakt
alles natuurlijk in het nederlands
en wachten op het adres om verstuurd te worden naar aruba
voor extra "dingen " zal ik bepaalde bestanden en registratienummer moeten mailen of via de msn versturen.
maar dat komt wel als je een mailtje naar me heb gestuurd naar mijn mail adres
het is zonde van de cd om een heel klein bestand ( 140 kb )erop te zetten
anders werkt vivid workshop niet en kan je er niets mee doen
maar dat komt wel goed als de cd`s binnen zijn bij jullie
geniet van de zon !!!!!!!!!!!
mvg
peter slot
garage cenador
lienden