Geplaatst: 15-05-2009 7:08
gaat je helemaal niets kosten
je bent er ook als monteur voor om andere monteurs te helpen met software etc etc
zal wel een copy maken en opsturen
het gaat over de cd autodata 2007 en heb eventueel ook nog een andere ( vivid workshop ) waar ook alles op staat
het worden dan totaal 4 cd`s
alles draait onder iedere windows installatie ( w98 / xp / vista )
maar windows xp ( pro ) is toch wel de beste versie hiervoor
nou die kunnen wel via de post verstuurd worden
moet je me wel even het adres geven in aruba
zorg ik ervoor dat het allemaal in orde komt
je kan me even het adres doorgeven via mijn mail adres
het is : cenador@planet.nl
en als ik op aruba op vakantie ga kom ik even een pilsje halen bij je
mvg
peter slot
garage cenador
lienden