Geplaatst: 17-11-2009 20:47
[141614]Auto is stil gevallen onder het rijden, start wel maar valt na een paar seconden stil.
Rookt ook veel bij starten en het even lopen (blauwe rook.)
Als je de stopklep met daarboven de egr-klep ervan tussen haalt loopt hij wel en is er mee te rijden zonder dat hij stilvalt.
Geen foutcodes, geen vacuumlekkages geen problemen met de startonderbreker.
Uitlaat/katalysator is niet verstopt.
Iemand een idee?