Geplaatst: 18-11-2009 17:39
[141665]deze auto pakt slecht aan bij de koude start bij koud weer. wij hebben de gloeiers vervangen, retourslangen, de temperatuursensor van het motormanagement, de retour brandstof is schoon ( zit geen motorolie in ). als de motor eenmaal heeft gelopen slaat de motor direct aan.
zomers bij warm weer slaat de motor ook direct aan. wij weten het niet meer.
heeft iemand nog een idee wat de oorzaak van dit startprobleem kan zijn?
alvast bedankt. mvg martin