vastloper

9 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-12-2009 19:30

[144011]Hey,

van het weekend is er een Punto met pech naar ons afgesleept. Klacht v/d klant, zwaar ratelend geluid onder de motorkap, klant heeft zsm aan de kant gezet en de auto laten afslepen.

Nu is mijn diagnose motor is vast gelopen (geen olie aan de pijl stok, en motor kan niet rond gedraait worden, met een sleutel ... (zit echt muur vast) met de bougies er uit, wil het iets maar nog zeer slecht). Wat ik zo zie door de bougie gaten dat er 3 zuigers in het BDP staan en 1 in het ODP. Of te wel motor overleden.

heeft iemand een lijst voor mij met aanhaal koppels en meschien wat tips N tricks om een motor met bak uit te bouwen? Wordt de eerste keer voor mij. Moet het SUBframe er ook onderweg? Op hoeveel uur werk kan ik ongeveer rekenen?