Geplaatst: 22-12-2009 14:08
[144066]Hallo,
Ik heb wat problemen met golf tdi,
De auto slaat slecht aan bij zowel een koude als een warme start.
Motor draait eerst een x aantal keer rond voordat hij aanslaat.
Al zet ik de motor na 100km rijden stil en start ik hem weer, heb ik het als nog.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Accu is goed
Compressie is goed
Gloeisysteem is goed
* Er zit wel een powerbox op, maar zonder powerbox heeft hij hetzelfde probleem.
Alvast bedankt