3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 68
Geplaatst: 02-09-2008 8:07
Ik heb de stekker van de nokkenas versteller er nu af, maar het geluid is er nog steeds.
Misschien meer sugesties?
Groetjes Harry