Geplaatst: 19-04-2008 23:09
om een losse ontstekingsmodule te goed te testen moet je te werk gaan met een ontstekingsmodule tester.
een bobine kan zeker niet goed werken ook al zijn de gemeten weerstandswaarden volgens de gegevens in orde.
maar terug koment op het probleem, loopt de motor altijd op 3 cilinders of bij het optrekken of in een andere situatie?
zijn de bougie's gelijk van kleur of is de bougie van de niet werkende cil. nat?