Geplaatst: 08-06-2008 16:47
Van mijn RAM Van (273.000 km) is van de vierde cilinder de klepveer gebroken waardoor de klepstoterstang ook krom is.
Vragen:
Is het mogelijk om alleen de kop van de vierde cilinder te demonteren zonder dat het gehele inlaat- en uitlaat spuitstuk behoeft te worden gedemonteerd?
Met hoeveel bouten zit het inlaatspruitstuk per kop gemonteerd?
Met hoevel bouten zit het uitlaatspruitstuk per kop gemonteerd?
Wordt de koppakking per kopgeleverd of is het één hele koppakking voor vier cilinders.
Graag hoor ik iets van collega's die hier ervaring mee hebben.