Geplaatst: 30-12-2009 23:17
[144676]Vandaag een C200 cdi binnen gekregen deze is tijdens het rijden uitgevallen en is daarna niet meer aantekrijgen.
Als er wat starthulp wordt gebruikt springt hij wel even aan.
Geen foutcodes aanwezig.
Brandstof komt in het filter.
Nu heb ik een leiding van een verstuiver losgedraait hier komt wel diesel uit als er gestart word.
Er staat alleen niet veel druk op.
Hier hoort toch veel druk op te staan?
Als ik de retourleidingen lospak komt er uit de retouraansluitingen op de injectors pas diesel na ongeveer 10 sec starten komt maar zeer weinig uit loopt niet eens uit de injector.
Zou de opvoerpomp defect kunnen zijn of hebben deze auto's nog een extra drukpomp in de tank zitten voor aanvoer van de diesel na de hogedrukpomp?