Motor loopt op 2 cilinders na afspuiten

33 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2 8v
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-01-2010 18:53

[145103]Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden de motor afgespoten, sindsdien loopt hij op 2 cilinders ipv 4. Heb de bougiekabels van de diss bobine losgestrokken. En als ik die van de voorste bobine beide losstrek merk ik geen verschil. Dan kan ik er vanuit gaan dat die bobine defect is toch? Komt dat vaker voor? Lijkt mij dat je een motor kan afspuiten.

Mvg