Geplaatst: 05-01-2010 18:53
[145103]Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden de motor afgespoten, sindsdien loopt hij op 2 cilinders ipv 4. Heb de bougiekabels van de diss bobine losgestrokken. En als ik die van de voorste bobine beide losstrek merk ik geen verschil. Dan kan ik er vanuit gaan dat die bobine defect is toch? Komt dat vaker voor? Lijkt mij dat je een motor kan afspuiten.
Mvg