Geplaatst: 06-01-2010 17:51
[145178]Na enige tijd stil gestaan te hebben, werkt bij de Golf Cabrio plotseling de aflezing km-stand en klok niet meer, de groene lampjes erachter geven vrolijk licht, maar verlichten een leeg veld? Zou de fout in het klokkenwinkeltje zitten of moeten we de oorzaak elders zoeken.
Wie o wie heeft zoiets al eens vaker meegemaakt? Paul Lammers