Geplaatst: 06-01-2010 21:08
Hallo even een vraagje voor we evt verder gaan meten we hebben een caddy in de werkplaats met de volgende storingen.
Remlicht links werkt niet lampje goed geen spanning op remlicht links derde remlicht en rechts wel ook geen verkeerde lamp geen trekhaak verlichting aangesloten.
Mistlamp werkt niet lampje goed geen spanning.
Dimlicht links en rechts gaan aan maar links valt uit na ongeveer 10 seconden aan lampje is goed .
Foutcode weet ik niet meer zal ik morgen even nakijken was iets met 58d onderbroken of sluiting ?
Als iemand dit bekend voorkomt laat dat aub even weten anders meet ik morgen even verder en zet foutcode ook online.
Grt ,
Wim