electrische storing

7 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Caddy
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
tdi
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-01-2010 21:08

Hallo even een vraagje voor we evt verder gaan meten we hebben een caddy in de werkplaats met de volgende storingen.

Remlicht links werkt niet lampje goed geen spanning op remlicht links derde remlicht en rechts wel ook geen verkeerde lamp geen trekhaak verlichting aangesloten.

Mistlamp werkt niet lampje goed geen spanning.

Dimlicht links en rechts gaan aan maar links valt uit na ongeveer 10 seconden aan lampje is goed .

Foutcode weet ik niet meer zal ik morgen even nakijken was iets met 58d onderbroken of sluiting ?

Als iemand dit bekend voorkomt laat dat aub even weten anders meet ik morgen even verder en zet foutcode ook online.

Grt ,

Wim