audi 100 avant turbo geen vonk

1 reactie

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

audi100

Lid sinds: 07-03-2009

Geplaatst: 07-03-2009 19:09

hallo ik heb eeen vraagje aan jullie en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen


ik heb een audi 100 avant turbo hij heeft gelopen maar toen wou ik hem avonds weer pakken en hij deed niks meer en u ik de algever al vervangen de nulsensor en toen heeft die weer twee minuten gelopen en toen weer niks en toen dacht ik de bobine kan wel een stuk zijn omdat die totaal geen vonk heeft vanmiddag een nieuwe bobine opgehaalt en ondergezet maar hij heeft6 nog steeds geen vonk wie kan mij helpen ik weet mij nu echt even geen raad meer ik ben de kapot van want ik ben helemaal gek van deze auto help mij alsjeblieft wilma