Geplaatst: 07-01-2010 1:03
[145218]het lampje van de motortemperatuur gaat aan al rijden en ook veel druk op koelwater.
de wagen heeft slechts 106000km. Ik heb vernomen dat het normaal joint culass is, maar dat ze bij toyota de culassen van bouwjaar 2002 ook vervangen. is dit noodzakelijk of wat is er mis met die eerste culassen van de 1.4 D4D motoren.
mvg