Geplaatst: 07-01-2010 22:33
heey allemaal. ten eerste aan iedereen natuurlijk de beste wensen voor 2010, dat er maar veel storingen op gelost worden.
Nu hier deze volgende storing, boxer gloeit niet meer voor. voorgloeilampje brand ook niet en krijg geen spanning op mijn gloeistiften. heb de gloeirelais vervangen ( wel door een 2e hands, maar hoor hem wel in schakelen. ) heeft er iemand een idee wat dit kan zijn. heb de start onderbreker die nadien in de auto is geplaatst ook al door gelust.
alvast bedankt