Geplaatst: 07-01-2010 22:17
[145268]lampje ging branden, auto aan computer , gaf aan drukregel klep kapot deze vervangen , lamp uit, test rijden alles oke begint hij te stottern, kap los bobine smeult weg, nieuwe erin, alles ok, na een tiental km gaat het zelfde lampje weer branden, en na een tijdje weer stotteren, weer uit laten lezen en.... weer een bobine aan gort!!!!! nu na weer een aantal kmters brand het lampje weer.... kan ik beter in 1x alle bobine's vervangen? want dit kost me kapitalen aan garage kosten, niet? en zijn de vervangde bobine's van beru, ook goed? dit scheelt aanzienlijk in prijs met orginele, en komt deze storing vaker voor? bvd
a4 heeft 130500km gelopen.