Geplaatst: 08-01-2010 17:21
[145323]Betreft Xsara 1.6 Break van 2001 met climat controle: De kachelventilator doet het meer niet dan wel. Kachelmotor met moduul
en bedieningspaneel hebben we al geprobeerd. Wat overblijft is volgens ons de controle-eenheid (6445 HY of 6445 RQ) of een van de drie sensoren (6445 HZ/JA of HT). Is er iemand met een suggestie ?. B.v.d.