Geplaatst: 08-01-2010 20:18
[145343]Beste lezers
Deze auto valt spontaan uit onder het rijde en het managment lampje gaat branden
Na een poosje proberen slaat de auto weer aan en loopt gewoon
Dit heeft zich verschillende keren voor gedaan
Meestal gebeurd het met het wegrijden zegt de klant
Uitgelezen storing brandstofdrukkring
Drukregelklep op pomp is vernieuwd
Nieuw filterelement geplaatst
Iemand een idee ?
Gr Theo