Geplaatst: 12-03-2008 10:30
We hebben een zeer lang slepend probleem met de stationair regeling van deze auto.
Zo nu en dan (niet altijd) gaat de auto stationair flink staan zagen.
De foutcode 35 stationair regeling wordt dan gezet.
De stationair regelklep en de ECU zijn reeds vervangen, de stationair klep zelfs 2 keer.
Het hele vacuüm systeem en inlaat systeem eindeloos nagezocht op lekkage, maar zonder resultaat.
De stationair regelklep die er nu inzit is van Opel, maar ziet er hetzelfde uit en heeft dezelfde weerstandswaarde als de originele Daewoo klep.
Het vreemde is dat de auto het ook dagen achter elkaar goed kan doen.
Wie heeft er nog een goede suggestie, want de ideeën raken op.