Geplaatst: 10-04-2008 23:54
het probleem is opgelost! ik heb inderdaad alles maar nagekeken en nu bleek dat ze bij de revisie van het blok een verkeerde pakking op het gasklephuis hadden gemonteerd!!! nu vervangen door de goede pakking en hij loopt als een zonnetje!
groetjes....