1 reactie
Lid sinds: 14-10-2008
Bijdragen: 792
Geplaatst: 04-05-2009 16:01
Hoe loopt de motor dan? Een cilinderoverslag herkenning moet toch ergens vandaan komen. De bobines zijn allemaal ok? Ook de voeding en aansturing? Bougies dus ook? Scopecontrole svp. 4gas meting ok? lambda?