Geplaatst: 16-10-2009 21:32
[139446]ik heb vandaag de riem vervangen en nu begin ik te twijfelen.
ik had alles goed afgetekend en toch als ik alles op merktekens zet en ik verdraai de motor
.Dan komen de tekens niet meer overeen
al twee keer op nieuw gedaan,maar telkens 1 tand mis.
heeft er iemand een schema of iets voor deze merktekens?
of meer info
dank u
peter