Geplaatst: 27-10-2009 23:52
[140157]wij hebben een alfa 147 die heel zwaar schakelt(van 1 naar 2 redelijk maar van links naar rechts in zijn vrij gaat heel zwaar)
mechanisme losgemaakt en ingespoten maar probleem blijft,vraag mij af of het probleem in de kabels zit of in de bak?