Geplaatst: 17-09-2008 22:47
Beste mensen Messchien kan iemand mij helpen met het volgende probleem,
Ik opende net mijn ramen en nu gaat het raam aan passagiers kant niet meer dicht.
Als ik het raam omhoog doe gaat deze 1-3cm ongeveer omhoog en stopt vervolgens
en gaat daarna automatisch weer omlaag.
Heeft iemand dit ooit eerder gehad of kan mij een tip geven,
alvast bvd groetjes Rocky