Geplaatst: 11-06-2010 23:30
[157147]hallo, heb een rover 75 benzine, met brandstofpomp defect, deze vervangen, en werk prima, als ik bij de injectorbuis de brandstofslang loskoppel, en start, heb ik een flinke straal benzine, maar krijg hem alleen aan de gang met startpilote.
heb de injectors even los gelegd, als ik dan start, heb ik een hele minimale injectie, veeeeeel te weinig. piepklein kort straaltje.
iemand een idee, waarom ik zo weinig inspuiting heb?
ik hoor het wel,
gr.bram