Geplaatst: 15-06-2010 20:33
[157363]ik rij sinds een paar weken prive in een scudo hdi 16v.
Hij rijd op zich lekker alleen heeft een onprettig bijgeluid zo gauw de motor op toeren komt.
Bij het optrekken vooral in de 2e versnelling begint er een brommend/grommend? geluid uit de inlaat te klinken.
Ik heb het luchtfilter al vervangen omdat het leek dat deze begon te resoneren maar heeft geen invloed gehad.
de aanzuigslang vanaf linker wielkuip naar luchtfilter is heel en goed gemonteerd.
wie is er bekend met deze klacht of hoort dit bij deze motor?
mvg
arnout