Betreft: v70 d5 automaat schakelt ruw in drive

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

wep

Lid sinds: 04-03-2009

Geplaatst: 04-03-2009 11:48

Hallo,

 

Ik heb een 2ehands V70 T5 automaat gekocht en ik merk nu (helaas na een paar dagen) dat ik hetzelfde probleem heb.

 

Als ik de rem erop heb en dan wil optrekken hoor voel ik soms een "bonk".

(Als je de rem erop hebt gaat ie automatisch in z'n neutraal las ik in het boekje)

 

Nu belde ik de dealer en vertelde dat het kleppenhuis waarschijnlijk vervangen moest worden.

Kost ongeveer €1500.

 

Nu las ik hier dat jouw probleem was opgelost met behulp van een revisiebedrijf?


Wat waren daar de kosten van eignenlijk?

 

Dank je!