Geplaatst: 19-06-2010 17:59
[157600]Bij deze Passat 2500 V6 TDI gebeurt er het volgende:
Na 1000 à 1500 km is het olie niveau gestegen met 1 liter en er is geen waterverlies bij deze motor.
De injectoren zijn getest op lekken tussen het verstuiverlichaam /nozle, sproeibeeld en openingsdruk, dit door een Bosch Diesel Specialist ( Van Rompay / Heist o/d Berg).
Motor draait goed, trekt goed door, geen foutcodes aanwezig natuurlijk. Eigenlijk is er aan de auto niets op te merken, behalve dat het oliepijl stijgt.
Iemand een idee ?????
Alvast bedankt om mee te denken.
PS: Km - stand 195.000 km