Geplaatst: 19-06-2010 21:05
[157614]het rechterknipperlicht ging na 5x knipperen vanzelf uit.
ik heb hem zelf maar geopend en gemerkt dat de contacten los zaten.
gelijk maar doorgestoten naar de stuurwielsensor voor het EPS,de drie tandwielen uiteraard wel de stand gemerkt hoe ik het zaakje uitelkaar gehaald heb.
het is dus zeker de moeite waard om open te maken.
een nieuwe kost 500euro
[img]http://i534.photobucket.com/albums/ee348/jeroendegroot/PICT9900.jpg[/img]
[img]http://i534.photobucket.com/albums/ee348/jeroendegroot/PICT9896.jpg[/img]
[img]http://i534.photobucket.com/albums/ee348/jeroendegroot/PICT9897.jpg[/img]
[img]http://i534.photobucket.com/albums/ee348/jeroendegroot/PICT9898.jpg[/img]
[img]http://i534.photobucket.com/albums/ee348/jeroendegroot/PICT9899.jpg[/img]