Geplaatst: 29-06-2010 11:46
[158144]We hebben een aventime staan die niet meer aanslaat motor draait wel. er brand een rood lampje op het dashboard vermoedelijk van de start blokkering. Lpg knopje werkt ook niet meer wel staat er spanning op de zekeringen van het gas systeem.
we hebben de auto op de brug gezet om de handrem te stellen en wil daarna niet meer aanslaan. Wie weet de oplossing??