Geplaatst: 29-06-2010 21:48
[158193]Als je met deze auto over een putdeksel of andere oneffenheid rijd hoor je een knakkend geluid. Ik ben erachter gekomen dat het geluid uit het stuurhuis komt. Alle bouten zijn nagedraaid en zaten allemaal vast. Ik heb de stuurhuishoezen losgemaakt en zie dat als je de wielen vrij hebt hangen en je dan tegen de wielen aanslaat dat er een minimale speling op de tandheugel zit. Dit is vooral links het geval. Is dit af te stellen? Ik zelf zou denken van wel, maar er zitten 2 grote moeren op het stuurhuis zelf, maar met welke kan je de speling mee opheffen? De auto heeft maar 100.000km op de teller en het zou gek zijn als je dan al een stuurhuis weg moet gooien van een vw.
Groeten en alvast bedankt voor het meedenken Passatje.