Geplaatst: 02-08-2009 13:36
Hallo Marco,
Wanneer je de auto opnieuw start, kan het zijn dat automatisch meer lucht wordt toegevoerd (vanwege een mogelijke koude start). Wanneer de motor voldoende warm is schakelt dit circuit uit en is er parallel aan de gasklep (gaspedaal) een stationair toerental regelaat/gasklep. Het kan zijn dat deze niet goed functioneert/vast hangt of niet goed wordt aangestuurd.
Groet,
Hans